Czy muszę być zarejestrowany, aby dokonywać zakupów w sklepie internetowym AGRAF?

Rejestracja jest obowiązkowa. Prowadzimy sprzedaż wyłącznie dla Klientów, którzy zarejestrowali się w naszym sklepie. Jeśli nie chcesz tego robić, skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta pod numerem telefonu 89 527 34 74 lub za pośrednictwem formularza kontaktowego, który znajdziesz na agraf.net.pl.

Jak się zarejestrować?

Aby się zarejestrować, musisz kliknąć „Zaloguj się” i wypełnić wszystkie wymagane pola. Po kliknięciu przycisku „Zarejestruj się” otrzymasz e-mail z linkiem aktywacji konta. Po kliknięciu w ten link możesz dokonywać zakupów jako Stały Klient w naszym sklepie internetowym.

Zapomniałem hasło. Co mam zrobić?

Jeśli zapomnisz swoje hasło, kliknij „Zaloguj się”, a następnie „Zapomniałeś hasło?” i podaj swój adres e-mail, który użyłeś w procesie rejestracji. Na podany adres zostanie wysłane nowe hasło.

Jak składać zamówienie telefoniczne lub emailem?

Zapoznaj się z ofertą naszego sklepu, zanotuj nazwy oraz kody interesujących Ciebie produktów i złóż zamówienie drogą telefoniczną lub e-mailem, podając swoje dane teleadresowe. Potwierdzenie zamówienia wyślemy na podany przez Ciebie adres e-mail. Wraz z informacją o zamówieniu umieszczamy informacje o sposobach płatności i dostawy.

Czy mogę usunąć przedmiot z koszyka?

Tak, możesz dokonywać zmian w swoim koszyku do momentu zatwierdzenia zamówienia.

Jak mogę mieć pewność, że poprawnie złożyłem zamówienie?

Jeśli złożyłeś zamówienie, powinieneś otrzymać potwierdzenie na swoją pocztę e-mail. W przypadku, kiedy nie otrzymasz potwierdzenia swojego zamówienia, skontaktuj się z Działem Obsługi Klienta pod numerem telefonu 89 527 34 74 lub za pośrednictwem formularza kontaktowego, który znajdziesz na agraf.net.pl.

Czy mogę wycofać złożone zamówienie?

Zamówienie możesz wycofać, zanim nastąpi wysyłka towaru. Powiadom nas więc o rezygnacji z zakupu, zanim otrzymasz od nas e-mail z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia. Po tym czasie nie możesz już wycofać zamówienia, ale obowiązuje procedura zwrotu.

Czy mogę zwrócić zakupiony towar?

Zakupiony towar można zwrócić zgodnie z regulaminem zwrotu. Zwrotu można dokonać w ciągu 14 dni, pod warunkiem, że towar nie był znakowany i nie nosi śladów użytkowania.

Co zrobić, kiedy otrzymam uszkodzony towar?

Agraf zawsze dokłada wszelkich starań, aby wysyłany towar był najwyższej jakości. W wyjątkowych sytuacjach może okazać się inaczej. W przypadku otrzymania uszkodzonego lub wadliwego towaru skontaktuj się z Działem Obsługi Klienta pod numerem telefonu 89 527 34 74 lub za pośrednictwem formularza kontaktowego, który znajdziesz na agraf.net.pl.

Co zrobić kiedy otrzymam niewłaściwe zamówienie?

Jeśli otrzymasz nieumyślnie towar niezgodny z Twoim zamówieniem, skontaktuj się z Działem Obsługi Klienta pod numerem telefonu 89 527 34 74 lub za pośrednictwem formularza kontaktowego, który znajdziesz na agraf.net.pl.

Czy mogę wymienić otrzymany towar?

Wymiany można dokonać zgodnie z regulaminem wymiany. Towar można wymienić w ciągu 14 dni.

Czy mogę otrzymywać aktualne powiadomienia na swoją skrzynkę email?

Tak, wystarczy kliknąć w NEWSLETTER, aby dodać swój adres e-mail do naszej bazy i otrzymywać stale informacje o naszych produktach, bieżących promocjach i wydarzeniach.
W każdej chwili możesz także zrezygnować z subskrypcji.

Jak chronione są moje dane?

Dane osobowe są wykorzystywane przez firmę Agraf wyłącznie do realizacji zamówień oraz pod warunkiem wyrażenia zgody przez Klienta – w celu informowania o nowych produktach, usługach oraz promocjach oferowanych przez sklep www.agraf.net.pl i nie będą udostępniane innym podmiotom.
Każdy Klient ma prawo wglądu do swoich danych osobowych: możliwość sprawdzenia, poprawiania, aktualizacji i usunięcia.

W jaki sposób mogę opłacić zamówienie?

Zamówienie można opłacić korzystając z szybkich przelewów, płatności kartą kredytową, za pobraniem u kuriera lub zapłacić bezpośrednio w siedzibie firmy, można także zapłacić tradycyjnym przelewem (towar zostanie wysłany po zaksięgowaniu płatności na naszym koncie) Zamówienie należy opłacić korzystając z numeru konta. Numer ten otrzymasz po złożonym zamówieniu, a także w potwierdzeniu mailowym:

Jaki jest przybliżony termin oczekiwania na zamówienie?

Przesyłkę z zamówieniem staramy się wysłać najszybciej jak to możliwe, do 2 dni roboczych od zaksięgowania wpłaty. Do klientów paczki docierają w większości przypadków już na drugi dzień od naszej wysyłki.

Czy wysyłamy paczki poza granice Polski? Jaki jest koszt wysyłki zagranicznej?

Tak, paczki wysyłamy również poza granice Polski. W tym wypadku proszę skontaktować się z Działem Obsługi Klienta pod numerem telefonu 89 527 34 74 lub za pośrednictwem formularza kontaktowego, który znajdziesz na agraf.net.pl.

Czy możliwy jest odbiór osobisty?

Zamówione u nas produkty można odebrać osobiście. Proszę złożyć zamówienie i wybrać darmowy sposób dostawy "odbiór osobisty". Następnie proszę skontaktować się z Działem Obsługi Klienta pod numerem telefonu 89 527 34 74 lub za pośrednictwem formularza kontaktowego, który znajdziesz na agraf.net.pl. Odbiór będzie możliwy w siedzibie firmy 10-802 Olsztyn, ul. Sielska 14 b.

Czy mogę uzyskać rabat?

Rabaty oferujemy stałym klientom, klientom, którzy kupują towar do dalszej odsprzedaży, oraz klientom kupującym, których zamówienie przekroczyło 1.000 zł brutto. Prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta pod numerem telefonu 89 527 34 74 lub za pośrednictwem formularza kontaktowego, który znajdziesz na agraf.net.pl.

Jak mogę sprawdzić co dzieje się z paczką?

Po nadaniu paczki, na podany przez Klientów adres e-mail, zawsze przesyłamy link do śledzenia przesyłki.

Czy kurier zadzwoni przed doręczeniem paczki?

Niestety telefoniczny kontakt przed doręczeniem paczki nie należy do obowiązków kuriera. Jeśli jednak kurier chciałby skontaktować się z adresatem, na etykiecie umieszczamy zawsze podany przy zamówieniu numer telefonu.

Czy mogę prosić o doradztwo w sprawie zakupów?

Tak oczywiście, nasz Dział Obsługi Klienta chętnie służy pomocą.

Czy mogę sprawdzić paczkę w obecności kuriera?

Zawartość paczki należy zawsze sprawdzić w obecności kuriera. Wówczas w przypadku stwierdzenia uszkodzenia, ubytku proszę spisać protokół reklamacyjny i przesłać go do nas (protokół posiada kurier). Tylko na tej podstawie jesteśmy w stanie dochodzić roszczeń od firm wysyłkowych.

Dlaczego nie otrzymałem na e-mail potwierdzenia mojego zamówienia?

Brak potwierdzenia może być spowodowany literówką, która wkradła się podczas wypełniania danych w zamówieniu. Proszę także dokładnie przejrzeć wszystkie zakładki i foldery na swoim koncie pocztowym (Spam, Inne) możliwe, że nasza wiadomość z potwierdzeniem zamówienia mogła tam trafić. W przypadku braku potwierdzenia, prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta pod numerem telefonu 89 527 34 74 lub za pośrednictwem formularza kontaktowego, który znajdziesz na agraf.net.pl.

Dlaczego faktura VAT nie jest podpisana i nie zawiera pieczątki?

Zgodnie z rozporządzeniem ministra finansów z 28 marca 2011 r. (DzU nr 68,poz.360), wśród elementów, które powinny znaleźć się na fakturze, nie wymieniono pieczątki czy też podpisu sprzedawcy. Jeśli jednak elementy te są niezbędne, np. w celu otrzymania dotacji itp., prosimy zaraz po złożeniu poinformować nas o konieczności uzupełnienia faktury.

Jak często są aktualizowane stany magazynowe?

Stany magazynowe są aktualizowane od poniedziałku do piątku między 8 a 9 godziną. W momencie składania zamówienia stany magazynowe mogą nie być aktualne, szczególnie mała ilość towaru może świadczyć o jego niedostępności. Nasi handlowcy będą starać się jak najszybciej potwierdzić Twoje zamówienie.

close Koszyk
close Koszyk

Zarejestruj się

Rejestracja nowego konta

Posiadasz już konto ?
Zaloguj się | Zresetuj hasło