Czy muszę być zarejestrowany, aby dokonywać zakupów w sklepie internetowym AGRAF?
Musisz być zarejestrowany. Prowadzimy Sprzedaż tylko dla klientów którzy zarejestrowali się w naszym sklepie. Gdy nie chcesz się rejestrować skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta tel. 89 527 34 74, agraf.net.pl.
Jak się zarejestrować?
Aby się zarejestrować musisz kliknąć w napis „Zaloguj się” i wypełnić wszystkie wymagane pola. Po kliknięciu przycisku „Zarejestruj się” otrzymasz e-mail z linkiem aktywacji konta. Po kliknięciu w ten link możesz dokonywać zakupów jako Stały Klient w naszym sklepie internetowym.
Zapomniałem hasła. Co mam zrobić?
Jeśli zapomnisz swojego hasła, kliknąć w napis „Zaloguj się” następni kliknij w napis „Nie pamiętasz hasa?” i podaj swój adres e-mail, który użyłeś w procesie rejestracji. Na podany adres zostanie wysłane nowe hasło.
Jak składać zamówienie telefoniczne lub emailem?
Zapoznaj się z ofertą naszego sklepu, zanotuj nazwy i kody interesujących Ciebie produktów i złóż zamówienie drogą telefoniczną lub emailem podając swoje dane teleadresowe. Potwierdzenie zamówienia wyślemy na podany przez Ciebie adres e-mail. Wraz z informacją o zamówieniu umieszczamy informacje o sposobach płatności i dostawy.
Czy mogę usunąć przedmiot z koszyka?
Tak, możesz dokonywać zmian w swoim koszyku do momentu zatwierdzenia zamówienia.
Jak mogę mieć pewność, że poprawnie złożyłem zamówienie?
Jeśli złożyłeś zamówienie powinieneś otrzymać potwierdzenie na swoją pocztę email. W przypadku, kiedy nie otrzymasz potwierdzenia swojego zamówienia, skontaktuj się z Działem Obsługi Klienta tel. 89 527 34 74, agraf.net.pl.
Czy mogę wycofać złożone zamówienie?
Zamówienie możesz wycofać zanim nastąpi wysyłka towaru. Powiadom nas więc o rezygnacji z zakupu zanim otrzymasz od nas e-mail z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia. Po tym czasie nie możesz już wycofać zamówienia, ale obowiązuje procedura zwrotu.
Czy mogę zwrócić zakupiony towar?
Zakupiony towar można zwrócić zgodnie z regulaminem zwrotu. Zwrotu można dokonać w ciągu 14 dni, pod warunkiem, że towar nie był znakowany i nie nosi śladów użytkowania.
Co zrobić kiedy otrzymam uszkodzony towar?
Agraf zawsze wysyła stara się wysłać towar dobrej jakości, nieuszkodzony. W rzadkich przypadkach może okazać się inaczej. W przypadku otrzymania uszkodzonego lub wadliwego towaru, skontaktuj się z Działem Obsługi Klienta tel. 89 527 34 74, agraf.net.pl.
Co zrobić kiedy otrzymam niewłaściwe zamówienie?
Jeśli otrzymasz nieumyślnie towar niezgodny z Twoim zamówieniem, skontaktuj się z Działem Obsługi Klienta tel. 89 527 34 74, agraf.net.pl.
Czy mogę wymienić otrzymany towar?
Wymiany można dokonać zgodnie z regulaminem wymiany. Towar można wymienić w ciągu 14 dni.
Czy mogę otrzymywać aktualne powiadomienia na swoją skrzynkę email?
Tak, wystarczy kliknąć w NEWSLETTER aby dodać swój adres e-mail do naszej bazy i otrzymywać stale informacje o naszych produktach, bieżących promocjach i wydarzeniach.
W każdej chwili możesz także zrezygnować z subskrypcji.
Jak chronione są moje dane?
Dane osobowe są wykorzystywane przez firmę Agraf wyłącznie do realizacji zamówień oraz pod warunkiem wyrażenia zgody przez Klienta – w celu informowania o nowych produktach, usługach oraz promocjach oferowanych przez sklep www.agraf.net.pl i nie będą udostępniane innym podmiotom.
Każdy Klient ma prawo wglądu do swoich danych osobowych: możliwość sprawdzenia, poprawiania, aktualizacji i usunięcia.
W jaki sposób mogę opłacić zamówienie?
Zamówienie można opłacić korzystając z szybkich przelewów, płatności kartą kredytową, za pobraniem u kuriera lub zapłacić bezpośrednio w siedzibie firmy, można także zapłacić tradycyjnym przelewem (towar zostanie wysłany po zaksięgowaniu płatności na naszym koncie) Zamówienie należy opłacić korzystając z numeru konta. Numer ten otrzymują Państwo po złożonym zamówieniu, a także w potwierdzeniu mailowym:
Jaki jest przybliżony termin oczekiwania na zamówienie?
Przesyłkę z zamówieniem staramy się wysłać najszybciej jak to możliwe, do 2 dni roboczych od zaksięgowania wpłaty. Do klientów paczki docierają w większości przypadków już na drugi dzień od naszej wysyłki.
Czy wysyłamy paczki poza granice Polski? Koszt wysyłki zagranicznej?
Tak,paczki wysyłamy również poza granice Polski.W tym wypadku proszę skontaktować się z Działem Obsługi Klienta tel. 89 527 34 74, agraf.net.pl.
Czy możliwy jest odbiór osobisty?
Zamówione u nas produkty można odebrać osobiście.Proszę złożyć zamówienie i wybrać darmowy sposób dostawy "odbiór osobisty". Następnie proszę skontaktować się z Działem Obsługi Klienta tel. 89 527 34 74, agraf.net.pl . Odbiór będzie możliwy w siedzibie firmy 10-802 Olsztyn, ul. Sielska 14 b.
Czy mogę uzyskać rabat?
Rabaty oferujemy stałym klientom, klientom, którzy kupują towar do dalszej odsprzedaży, oraz klientom kupującym których zamówienie przekroczyło 1.000 zł brutto.Prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta tel. 89 527 34 74, agraf.net.pl
Jak mogę sprawdzić co dzieje się z paczką?
Po nadaniu paczki,na podany przez Klientów adres e-mail,zawsze przesyłamy link do śledzenia przesyłki.
Czy kurier zadzwoni przed doręczeniem paczki?
Niestety telefoniczny kontakt przed doręczeniem paczki nie należy do obowiązków kuriera.Jeśli jednak kurier chciałby skontaktować się z adresatem,na etykiecie umieszczamy zawsze podany przy zamówieniu numer telefonu.
Czy mogę prosić o doradztwo w sprawie zakupów?
Tak oczywiście, nasz Dział Obsługi Klienta chętnie służy pomocą.
Czy mogę sprawdzić paczkę w obecności kuriera?
Zawartość paczki należy zawsze sprawdzić w obecności kuriera.Wówczas w przypadku stwierdzenia uszkodzenia,ubytku proszę spisać protokół reklamacyjny i przesłać go do nas (protokół posiada kurier).Tylko na tej podstawie jesteśmy w stanie dochodzić roszczeń od firm wysyłkowych.
Dlaczego nie otrzymałem na e-mail potwierdzenia mojego zamówienia?
Brak potwierdzenia może być spowodowany literówką,która wkradła się podczas wypełniania danych w zamówieniu.Proszę także dokładnie przejrzeć wszystkie zakładki,foldery na swoim koncie pocztowym (Spam,Inne) możliwe,że nasza wiadomość z potwierdzeniem zamówienia mogła tam trafić.W przypadku braku potwierdzenia, prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta tel. 89 527 34 74, agraf.net.pl
Dlaczego faktura VAT nie jest podpisana i nie zawiera pieczątki?
Zgodnie z rozporządzeniem ministra finansów z 28 marca 2011r. (DzU nr 68,poz.360),wśród elementów,które powinny znaleźć się na fakturze,nie wymieniono pieczątki czy też podpisu sprzedawcy. Jeśli jednak elementy te są niezbędne, np. w celu otrzymania dotacji itp.,prosimy zaraz po złożeniu poinformować nas o konieczności uzupełnienia faktury.
Jak często są aktualizowane stany magazynowe?
Stany magazynowe są aktualizowane od poniedziałku do piątku między 8 a 9 godziną. W momencie składania zamówienia stany magazynowe mogą nie być aktualne, szczególnie mała ilość towaru może świadczyć o jego niedostępności. Nasi handlowcy będą się starać jak najszybciej potwierdzić Państwa zamówienie.