OŚRODEK WIATRAKI – KAMPANIA INTERNETOWA
W celu wypromowania położonego na Mazurach całorocznego ośrodka szkoleniowo- wypoczynkowego Wiatraki, przygotowaliśmy kompleksową kampanię internetową.
Zaczęliśmy od stworzenia zupełnie nowej strony internetowej, wyposażonej w intuicyjny system zarządzania jej zawartością. Na witrynie wiatraki.com umieściliśmy miedzy innymi kategorie z ofertą ośrodka, promocjami, galerią, cennikiem, zakładką kontaktową itd.
Strona została ponadto zasilona odpowiednią treścią w celu jak najlepszego jej wypozycjonowania (SEO).
Poprowadziliśmy również kampanię w Google Adwords. Przeanalizowaliśmy dotychczasowe zapytania wpisywane w wyszukiwarkę przez użytkowników, by dobrać jak najlepsze słowa kluczowe i stworzyć odpowiednie reklamy. Pozwoliło to na uzyskanie wysokich miejsc w linkach sponsorowanych, co z kolei przełożyło się na zwiększenie ilości odwiedzin witryny wiatraki.com.
Kolejnym działaniem było stworzenie Wiatrakom fanpage’a w portalu społecznościowym Facebook- jest to doskonałe uzupełnienie strony internetowej, pozwalające na bezpośredni kontakt z klientami. Specjalnie na potrzeby profilu firmowego Ośrodka Wiatraki opracowaliśmy odpowiednie grafiki i wzbogaciliśmy fanpage o niestandardowe dodatki, np. wtyczkę wyświetlającą obraz danej podstrony- dzięki temu z poziomu portalu Facebook można odbyć wirtualny spacer po Wiatrakach.
Oprócz stworzenia profilu firmowego, na Facebook’u uruchomiliśmy również kampanię reklamową, która miała przyciągnąć nowych fanów, a zarazem potencjalnych klientów. Aby reklama dotarła do odpowiednich odbiorców dokładnie określiliśmy target – nie tylko demograficznie, ale też na podstawie zainteresowań potencjalnych “fanów” profilu.
Działania w internecie uzupełniliśmy reklamą w portalach Agory – Gazeta.pl i eholiday.pl. Stworzyliśmy reklamę w formie animowanego boksu, który wyświetlał się obok treści związanych z wypoczynkiem i podróżami. To również przełożyło się na wzrost odwiedzin strony wiatraki.com i dotarcie do większej ilości potencjalnych klientów.