FAQ

Czy muszę być zarejestrowany, aby dokonywać zakupów w sklepie internetowym AGRAF?

Musisz być zarejestrowany. Prowadzimy Sprzedaż tylko dla klientów którzy zarejestrowali się w naszym sklepie. Gdy nie chcesz się rejestrować skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta tel. 89 527 34 74, agraf.net.pl

Jak się zarejestrować?

Aby się zarejestrować musisz kliknąć w napis „Zaloguj się” i wypełnić wszystkie wymagane pola. Po kliknięciu przycisku „Zarejestruj się” otrzymasz e-mail z linkiem aktywacji konta. Po kliknięciu w ten link możesz dokonywać zakupów jako Stały Klient w naszym sklepie internetowym.

Zapomniałem hasła. Co mam zrobić?

Jeśli zapomnisz swojego hasła, kliknąć w napis „Zaloguj się” następni kliknij w napis „Nie pamiętasz hasa?” i podaj swój adres e-mail, który użyłeś w procesie rejestracji. Na podany adres zostanie wysłane nowe hasło.

Jak składać zamówienie telefoniczne lub emailem?

Zapoznaj się z ofertą naszego sklepu, zanotuj nazwy i kody interesujących Ciebie produktów i złóż zamówienie drogą telefoniczną lub emailem podając swoje dane teleadresowe. Potwierdzenie zamówienia wyślemy na podany przez Ciebie adres e-mail. Wraz z informacją o zamówieniu umieszczamy informacje o sposobach płatności i dostawy.

Czy mogę usunąć przedmiot z koszyka?

Tak, możesz dokonywać zmian w swoim koszyku do momentu zatwierdzenia zamówienia.

Jak mogę mieć pewność, że poprawnie złożyłem zamówienie?

Jeśli złożyłeś zamówienie powinieneś otrzymać potwierdzenie na swoją pocztę email. W przypadku, kiedy nie otrzymasz potwierdzenia swojego zamówienia, skontaktuj się z Działem Obsługi Klienta tel. 89 527 34 74, agraf.net.pl.

Czy mogę wycofać złożone zamówienie?

Zamówienie możesz wycofać zanim nastąpi wysyłka towaru. Powiadom nas więc o rezygnacji z zakupu zanim otrzymasz od nas e-mail z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia. Po tym czasie nie możesz już wycofać zamówienia, ale obowiązuje procedura zwrotu.

Czy mogę zwrócić zakupiony towar?

Zakupiony towar można zwrócić zgodnie z regulaminem zwrotu. Zwrotu można dokonać w ciągu 14 dni, pod warunkiem, że towar nie był znakowany i nie nosi śladów użytkowania.

Co zrobić kiedy otrzymam uszkodzony towar?

Agraf zawsze wysyła stara się wysłać towar dobrej jakości, nieuszkodzony. W rzadkich przypadkach może okazać się inaczej. W przypadku otrzymania uszkodzonego lub wadliwego towaru, skontaktuj się z Działem Obsługi Klienta tel. 89 527 34 74, agraf.net.pl.

Co zrobić kiedy otrzymam niewłaściwe zamówienie?

Jeśli otrzymasz nieumyślnie towar niezgodny z Twoim zamówieniem, skontaktuj się z Działem Obsługi Klienta tel. 89 527 34 74, agraf.net.pl.

Czy mogę wymienić otrzymany towar?

Wymiany można dokonać zgodnie z regulaminem wymiany. Towar można wymienić w ciągu 14 dni.

Czy mogę otrzymywać aktualne powiadomienia na swoją skrzynkę email?

Tak, wystarczy kliknąć w NEWSLETTER aby dodać swój adres e-mail do naszej bazy i otrzymywać stale informacje o naszych produktach, bieżących promocjach i wydarzeniach.
W każdej chwili możesz także zrezygnować z subskrypcji.

Jak chronione są moje dane?

Dane osobowe są wykorzystywane przez firmę Agraf wyłącznie do realizacji zamówień oraz pod warunkiem wyrażenia zgody przez Klienta – w celu informowania o nowych produktach, usługach oraz promocjach oferowanych przez sklep www.agraf.net.pl i nie będą udostępniane innym podmiotom.
Każdy Klient ma prawo wglądu do swoich danych osobowych: możliwość sprawdzenia, poprawiania, aktualizacji i usunięcia.

W jaki sposób mogę opłacić zamówienie?

Zamówienie można opłacić korzystając z szybkich przelewów, płatności kartą kredytową, za pobraniem u kuriera lub zapłacić bezpośrednio w siedzibie firmy, można także zapłacić tradycyjnym przelewem (towar zostanie wysłany po zaksięgowaniu płatności na naszym koncie) Zamówienie należy opłacić korzystając z numeru konta.Numer ten otrzymują Państwo po złożonym zamówieniu,a także w potwierdzeniu mailowym:

Jaki jest przybliżony termin oczekiwania na zamówienie?

Przesyłkę z zamówieniem staramy się wysłać najszybciej jak to możliwe,do2dni  roboczych od zaksięgowania wpłaty.  Do klientów paczki docierają w większości przypadków już na drugi dzień od naszej wysyłki.

Czy wysyłamy paczki poza granice Polski? Koszt wysyłki zagranicznej?

Tak,paczki wysyłamy również poza granice Polski.W tym wypadku proszę skontaktować się z Działem Obsługi Klienta tel. 89 527 34 74, agraf.net.pl.

Czy możliwy jest odbiór osobisty?

Zamówione u nas produkty można odebrać osobiście.Proszę złożyć zamówienie i wybrać darmowy sposób dostawy "odbiór osobisty".Następnie proszę skontaktować się z Działem Obsługi Klienta tel. 89 527 34 74, agraf.net.pl . Odbiór będzie możliwy w siedzibie firmy 10-802 Olsztyn, ul. Sielska 14 b.

Czy mogę uzyskać rabat?

Rabaty oferujemy stałym klientom, klientom, którzy kupują towar do dalszej odsprzedaży, oraz klientom kupującym których zamówienie przekroczyło 1.000 zł brutto.Prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta tel. 89 527 34 74, agraf.net.pl

Jak mogę sprawdzić co dzieje się z paczką?

Po nadaniu paczki,na podany przez Klientów adres e-mail,zawsze przesyłamy link do śledzenia przesyłki.

Czy kurier zadzwoni przed doręczeniem paczki?

Niestety telefoniczny kontakt przed doręczeniem paczki nie należy do obowiązków kuriera.Jeśli jednak kurier chciałby skontaktować się z adresatem,na etykiecie umieszczamy zawsze podany przy zamówieniu numer telefonu.

Czy mogę prosić o doradztwo w sprawie zakupów?

Tak oczywiście, nasz Dział Obsługi Klienta chętnie służy pomocą.

Czy mogę sprawdzić paczkę w obecności kuriera?

Zawartość paczki należy zawsze sprawdzić w obecności kuriera.Wówczas w przypadku stwierdzenia uszkodzenia,ubytku proszę spisać protokół reklamacyjny i przesłać go do nas (protokół posiada kurier).Tylko na tej podstawie jesteśmy w stanie dochodzić roszczeń od firm wysyłkowych.

Dlaczego nie otrzymałem na e-mail potwierdzenia mojego zamówienia?

Brak potwierdzenia może być spowodowany literówką,która wkradła się podczas wypełniania danych w zamówieniu.Proszę także dokładnie przejrzeć wszystkie zakładki,foldery na swoim koncie pocztowym (Spam,Inne) możliwe,że nasza wiadomość z potwierdzeniem zamówienia mogła tam trafić.W przypadku braku potwierdzenia, prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta tel. 89 527 34 74, agraf.net.pl

Dlaczego faktura VAT nie jest podpisana i nie zawiera pieczątki?

Zgodnie z rozporządzeniem ministra finansów z28marca2011r. (DzU nr68,poz.360),wśród elementów,które powinny znaleźć się na fakturze,nie wymieniono pieczątki czy też podpisu sprzedawcy.Jeśli jednak elementy te są niezbędne,np.  w celu otrzymania dotacji itp.,prosimy zaraz po złożeniu poinformować nas o konieczności uzupełnienia faktury.

Jak często są aktualizowane stany magazynowe?

Stany magazynowe są aktualizowane od poniedziałku do piątku między 8 a 9 godziną. W momencie składania zamówienia stany magazynowe mogą nie być aktualne, szczególnie mała ilość towaru może świadczyć o jego niedostępności. Nasi handlowcy będą się starać jak najszybciej potwierdzić Państwa zamówienie.