Cel kampanii:
Jednym z głównych celów kampanii reklamowej było wprowadzenie na polski rynek oraz wypromowanie marki rosyjskich motocykli, których historia sięga już 1939r. Chociaż w Polsce popularne Urale były widoczne już w latach 60. to ich obecność, w trochę innej, bardziej hobbystycznej formie wprowadzamy na dzisiejsze realia. To właśnie chcieliśmy przekazać w naszym głównym haśle reklamowym: „Powrót legendy…”.
Akcja informacyjna:
Podsumowanie:
Logotyp to wg definicji graficzna forma identyfikująca firmę, organizację, produkt, usługę, imprezę, przedsięwzięcie w większości przypadków będąca interpretacją brzmienia nazwy. Natomiast logo jest graficzną formą …
Stworzenie charakterystycznego wizerunku sklepu i firmy „PIWA REGIONALNE”. Podkreślenie szerokiej oferty sklepu zawierającej ponad 300 unikatowych gatunków piwa.
Założenia graficzne i wykonanie: Głównym założeniem przy tworzeniu grafiki rajdu (logo) była chęć zachowania ciągłości w wizerunku klubu oraz poprzednich edycji rajdu. W tym celu …
Centrumrolne.pl – projekt logotypu i elementów graficznych, wykonanie sklepu internetowego wraz z wersją responsywna na telefony komórkowe i tablety, kampania reklamowa w internecie. Centrum rolne …
AGRAF – Odzież Reklamowa
10-802 Olsztyn
ul. Sielska 14B
tel. 89 522 93 80
tel. 89 527 34 74
tel. kom. 609 803 066
e-mail: agraf@agraf.net.pl
www: agraf.net.pl
Zapraszamy od poniedziałku do piątku
w godzinach 8-16.