Kampania reklamowa „ROTOR RAJD 2010”

Kampania reklamowa „ROTOR RAJD 2010”

Kampania reklamowa „ROTOR RAJD 2010”

Przygotowanie profesjonalnego wizerunku Rajdu Motocykli Zabytkowych „ROTOR Rajd 2010”. Zaznajomić jak największą część społeczeństwa z zabytkową motoryzacją i historią. Zapewnienie uczestnikom identyfikacji i pamiątek z rajdu.

Zadanie:

  • przygotowanie profesjonalnego wizerunku Rajdu Motocykli Zabytkowych „ROTOR Rajd 2010”,
  • zaznajomić jak największą część społeczeństwa z zabytkową motoryzacją i historią,
  • zapewnienie uczestnikom identyfikacji i pamiątek z rajdu.

Założenia graficzne i wykonanie:

  • Wykorzystaliśmy motyw motocykla zabytkowego (jednoznacznie kojarzącego się z pojazdem historycznym). Wybraliśmy motocykl Jawa Perzak z lat 50-tych jednego z członków klubu. Wykonaliśmy szereg zdjęć zarówno samego motocykla, jak i motocykla z kierowcą w stroju z epoki. Wybraliśmy najciekawsze ujęcie (perspektywa żabia – od dołu, z przodu) i ono posłużyło jako baza do wypracowania głównego motywu graficznego Rajdu. Stworzyliśmy logotyp tegorocznej imprezy (34 Rotor Rajd) z elementów silnika, rur wydechowych i licznika oraz stylizowanych napisów 34 Rotor Rajd.

Akcja informacyjna:

  • wykonaliśmy plakat zawierający duży motyw motocykla i logotyp tegorocznej imprezy oraz plan imprezy, plakat był rozwieszony na słupach ogłoszeniowych w Olsztynie, Nidzicy i Olsztynku, na tablicach informacyjnych w miasteczku akademickim oraz w zaprzyjaźnionych firmach i instytucjach,
  • przeprojektowaliśmy plakat pod wymiar autobox’ów w środkach komunikacji miejskiej (dotarcie z informacją do młodzieży),
  • wykonaliśmy ulotki informujące o programie Rajdu które umieściliśmy przy kasach na stacjach benzynowych (kontakt z potencjalną grupą docelową – kierowcy),
  • umieściliśmy informacje na stronie ROTOR.olsztyn.pl (wykonanej przez nas w zeszłym roku) i stronie Rotoru na facebook’u (prowadzonej przez nas w celach promocyjnoinformacyjnych) oraz stronie naszej firmy agraf.net.pl,
  • przeprowadziliśmy kampanię mailingowa przy użyciu programu gmarketer,
  • wysłaliśmy informacje o imprezie do czasopism tematycznych o zasięgu ogólnopolskim, takich jak Świat Motocykli i Automobilista, które ukazały się także w ich wydaniach internetowych,
  • zainteresowaliśmy Rajdem także media lokalne, patronatem medialnym imprezę objęło Radio UWM fm (znalazły się tam zapowiedzi, konkursy dla słuchaczy, nagrane zostały także 2 wywiady), TVP 3 (również znalazły się tam zapowiedzi imprezy), Gazetę Olsztyńską (w dodatku piątkowym Reporter znalazła się rozkładówka o Rajdzie, były też krótsze zapowiedzi w wersji drukowanej i internetowej (wm.pl) KAMPANIA REKLAMOWA „ROTOR RAJD 2010” archiwum.agraf.net.pl tel. (89) 527 34 74, 522 93 81, tel. kom. 609 803 066
  • w centrum Olsztyna postawiliśmy naszą Warszawę oznakowaną plakatami,
  • zaprosiliśmy Prezydenta Miasta Olsztyna na finał imprezy na Rynku Starego Miasta.

Oznakowanie uczestników, pamiątki, atrakcje:

  • smycz wraz z identyfikatorem, numer startowy,
  • kubek 34 Rajdu (z motywem przewodnim i logotypem),
  • T-shirty (postanowiliśmy wykonać dwa wzory – zdania co do wyboru były podzielone). Jedna z koszulek została wykonana techniką druku wypukłego (puchnącego),
  • puchary dla zwycięzców,
  • kamizelki odblaskowe dla obsługi (oznaczone logiem Rajdu),
  • naklejki na motocykle,
  • baner,
  • obsługa muzyczna, koncert.

Podsumowanie:

  • w rajdzie Rotor brało udział ponad 120 zabytkowych motocykli i ponad 200 uczestników,
  • finałowy etap na Rynku Starego Miasta w Olsztynie odwiedziło parę tysięcy osób,
  • relacje z Rajdu opublikowane zostały w regionalnych wiadomościach TVP3, Gazecie Olsztyńskiej, regionalnym dodatku Gazety Wyborczej, portalu Nasz Olsztyn, Wiadomości 24, radiu UWM Fm,
  • na potrzeby Rajdu stworzyliśmy grupę medialną Rotorowa Kronika Filmowa,
  • z całego przebiegu Rajdu wykonaliśmy parę tysięcy zdjęć, oraz godziny materiału filmowego,
  • zdjęcia zostały umieszczone na stronie ROTOR.olsztyn.pl, na stronie Rotoru na facebook’u oraz na naszej stronie agraf.net.pl,
  • stworzyliśmy film nawiązujący charakterem do filmów dokumentalnych lat 60-tych,
  • z wybranych zdjęć projektujemy kalendarz 13 stronicowy na 2011 rok,
  • zamierzamy zorganizować wystawę zdjęć w Galerii Starego Ratusza w Olsztynie.

Zobacz również

  • Kampania reklamowa Ural-Polska

    Kampania reklamowa Ural-Polska

    Cel kampanii: Jednym z głównych celów kampanii reklamowej było wprowadzenie na polski rynek oraz wypromowanie marki rosyjskich motocykli, których historia sięga już 1939r. Chociaż w …

  • KAMPANIA REKLAMOWA 36 ROTOR RAJDU

    KAMPANIA REKLAMOWA 36 ROTOR RAJDU

    Założenia graficzne i wykonanie: Głównym założeniem przy tworzeniu grafiki rajdu (logo) była chęć zachowania ciągłości w wizerunku klubu oraz poprzednich edycji rajdu. W tym celu …

  • Kampania reklamowa XXXV Rotor Rajdu

    Kampania reklamowa XXXV Rotor Rajdu

    Przygotowanie profesjonalnego wizerunku Rajdu Motocykli Zabytkowych „ROTOR Rajd 2011”. Zaznajomienie jak największej części społeczeństwa z zabytkową motoryzacją i jej historią. Zapewnienie uczestnikom identyfikacji i pamiątek …

  • Ośrodek Wiatraki – kampania internetowa

    Ośrodek Wiatraki – kampania internetowa

    W celu wypromowania położonego na Mazurach całorocznego ośrodka szkoleniowo- wypoczynkowego Wiatraki, przygotowaliśmy kompleksową kampanię internetową.

Kontakt

Agencja Reklamowa AGRAF

10-802 Olsztyn
ul. Sielska 14B

tel. 89 522 93 80
tel. 89 527 34 74
tel. kom. 609 803 066

e-mail: agraf@agraf.net.pl
www: agraf.net.pl

Zapraszamy od poniedziałku do piątku
w godzinach 8-16.

Masz pytania?
Polecamy
Odzież reklamowa Promostars Kubki reklamowe, kubki z nadrukiem kalendarze reklamowe

Administratorem danych osobowych jest Agraf Rafał Sadowski, 10-802 Olsztyn, ul. Sielska 14 B. Dane wpisane w formularzu kontaktowym będą przetwarzane w celu udzielenia odpowiedzi na przesłane zapytanie zgodnie z polityką prywatności.

Zamknij